سلامت و زیبایی مو

  • ۰
  • ۰


ریزش مو برای بسیاری از افراد ممکن است رخ دهد اما این اتفاق بیشتر برای خانم‌ها یک امر وحشت‌آور است. به همین خاطر بهتر است راه‌های دیگری را امتحان کنید. از این طریق نه‌تنها ریزش موهای‌تان متوقف خواهد شد بلکه می‏توانید منتظر رویش موهای جدیدتان باشید.

به خاطر داشته باشید گاهی اوقات ممکن است بدن شما به دلیل کمبودهایی که دارد مشکلاتی از قبیل ریزش مو برای‌تان به ارمغان بیاورد. در این مواقع زیاد جای نگرانی نیست زیرا با طی دوره درمان مشخص شما می‏توانید مشکل خود را به پایان برسانید چراکه مکمل‌هایی وجود دارند که مخصوص مو‌ها ساخته شده‌اند. این مکمل‌ها حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی هستند. در اینجا می‌توان به چند نوع از آنها اشاره کرد: هیرویت، اکوفن، سیستین ب 6 و. . . از جمله مکمل‏هایی هستند که می‏توانند در درمان و بهبود این مشکل کمک‌کننده باشند. در مورد مصرف این موارد حتما با پزشک مشورت کنید.

گاهی اوقات روش‌های موضعی می‏توانند از دیگر راه‌های چاره باشند. افرادی که مثل شما دچار ریزش مو شده‌اند، می‌توانند از آنها برای تقویت و رشد موهای‌شان استفاده کنند چراکه این محلول‏های موضعی ادعا دارند که در بهبود مشکل ریزش مو تاثیرگذارند. البته این ادعا برای خیلی از افراد به اثبات رسیده است.

شامپوهای ضدریزش مو یکی دیگر از راه‌هایی است که برای جلوگیری از ریزش موها توصیه می‏شود. اما چقدر به درمان این نوع از شامپوها اعتقاد دارید؟ شاید خیلی از افراد با مصرف این نوع از شامپوها به درمان قطعی دست پیدا نکرده ‏اند یا در داروخانه‌ها به دلیل تنوع در برندها کمی دچار سردرگمی شده ‏اند .

  • ۹۶/۰۲/۱۰
  • مهسا بهلولی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی