سلامت و زیبایی مو

  • ۰
  • ۰

- آب سیر و پیاز برای تحریک رشد مو: نصف یک پیاز قرمز متوسط را خرد کرده و با چهار حبه سیر مخلوط کنید، سپس آنها را با دو لیوان آب + دو قاشق غذاخوری دارچین به‌مدت 155 دقیقه بجوشانید. بعد از 15 دقیقه آنها را از روی حرارت‌ بردارید و به‏مدت چهار روز به همان صورت در جایی بگذارید بماند. بعد از چهار روز محلول را صاف کرده و داخل شامپو بریزید و هر بار سر خود را با آن شست‌وشو دهید.

- ماسک شیر و جو ضد ریزش مو: یک قاشق غذاخوری آرد جو + یک قاشق غذاخوری روغن  بادام+ یک قاشق غذاخوری شیر را مخلوط کنید و خمیر حاصل را روی سر بمالید. بعد از دو دقیقه با آب و شامپو بشویید.

- ماسک تخم‌مرغ و چای سبز (دم‌کرده) برای افزایش جریان خون پوست سر: یک عدد  تخم‌مرغ کامل را با چنگال بزنید. سپس یک قاشق غذاخوری چای سبز دم‌کرده + یک قاشق غذاخوری پودر خردل را با آن مخلوط کرده و به موها بمالید. پس از 20 دقیقه با آب و شامپو موهای خود را بشویید.

- ماسک تخم‌مرغ و آب سیب‌زمینی: آب سه عدد سیب‌زمینی را بگیرید، یک عدد تخم‌مرغ و یک قاشق غذاخوری عسل را با آن مخلوط کرده و روی موها بمالید؛ بعد از 155 دقیقه می‌توانید موهای خود را بشویید.

- ماسک تخم‌مرغ و ماست: یک عدد تخم‌مرغ + دو قاشق غذاخوری ماست ساده+ یک قاشق غذاخوری روغن خردل+ یک قاشق غذاخوری آبلیمو را مخلوط کرده و روی موها بمالید. پس از  30 دقیقه با آب محلول را از روی سر خود بشویید.

  • ۹۶/۰۲/۱۰
  • مهسا بهلولی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی